X
Viser resultater for :
Vi fandt desværre ikke noget brød, men vi vil gerne hjælpe. Prøv igen.
test: /media/2593/omos_fuldkornspartnerskab_3130x1500-2.jpg

Fuldkornspartner


Vi er aktive partnere
Som aktiv partner i Fuldkornspartnerskabet arbejder Kohberg for den offentlige sundhed og på at få danskerne til at følge det officielle kostråd: ”Spis mere fuldkorn”. Vi er stolte af at kunne sige, at vi var blandt de virksomheder, der var med til at starte initiativet til Fuldkornspartnerskabet – et partnerskab, der har eksisteret i 10 år og fortsat udvikler sig.

Løbende lanceringer
Kohberg lancerer løbende nye og sundere brød mærket med Fuldkornslogoet for at hjælpe forbrugerne til at foretage et sundere valg. Logoet garanterer, at brødet har en høj andel af fuldkorn og også en sund ernæringsprofil, hvad angår fedt, sukker, salt og fibre. 21 af vores brød og boller var i 2018 mærket med Fuldkornslogoet, og hver gang vi præsenterer nye brød og boller, overvejer vi, om brødet er egnet til at indeholde en højere andel fuldkorn og dermed til at blive mærket med Fuldkornslogoet.

Danskerne spiser i gennemsnit 63 gram fuldkorn om dagen. Den officielle anbefaling er 75 gram fuldkorn, hvilket svarer til tre skiver af vores lækre Herkules rugbrød.


Vil du vide mere?
For nærmere oplysninger, kontakt gerne:

Lars Klausen, Salgs- og marketingdirektør på telefon 25 94 10 91 eller lakl@kohberg.com
Britt Hougaard, Marketing- & kommunikationschef på telefon 21 44 21 53 eller brho@kohberg.com