Kohberg

 

Har du noget, du vil reklamere over? Et produkt, der ikke levede op til dine forventninger? Så vil vi meget gerne høre fra dig. Udfyld formularen herunder og send den afsted. Vi gør hvad vi kan, for at svare dig hurtigst muligt og løse problemet.

Reklamation


Trin 1 af 2 - din reklamation

Vælg filVælg ny filFjern


Hos Kohberg laver vi indgangskontrol af alle vores råvarer og har metaldetektorer ved alle pakkelinier. Trods denne kontrol kan der dog desværre stadig forekomme fremmedlegemer (som eks. sten), der ikke bør være i produkterne.

Skulle du være så uheldig at finde et fremmedlegeme i et af vores produkter, er det vigtigt, at du gemmer dette fremmedlegeme, således det kan sendes til Kohberg efter nærmere aftale. Dette giver os mulighed for at undersøge præcist, hvad det drejer sig om og hvorfra fremmedlegemet stammer.

Får du en tandskade af et af vores produkter, skal du sende fremmedlegeme* (fx en sten), pris- og behandlingsoverslag fra tandlæge, røntgen eller kopi af røntgen og gerne datoclipsen fra posen samt emballage til Kohberg Bakery Group A/S, Kernesvinget, 6392 Bolderslev, att.: Kvalitetsafdelingen. Du skal altså ikke udfylde formularen her på siden.

*I henhold til dansk lov om produktansvar er en leverandør ansvarlig, hvis der er en defekt eller en fejl ved produktet, og denne defekt eller fejl er årsag til en skade. Dette er dog under forudsætning af, at det fremmedlegeme, der har forårsaget skaden forelægger. Fremmedlegemet er beviset for, at skaden er sket.

Det er nødvendigt, at du husker at give os din e-mail adresse, så vi kan besvare din henvendelse. E-mail adressen vil KUN blive anvendt til denne besvarelse og ikke i andre sammenhænge.